dinsdag 9 juli 2013

OUTFIT || Too Cool For The Beach


Woehoe, voor het eerst in een maand weer is een outfit post. Eergisteren gingen we met de familie naar de strand om Geoducks/zwanenhalsmosselen op te graven. Je kan het ook zeepiemels noemen, want ze lijken daar namelijk echt op.. Eigenlijk zouden we gaan waterfietsen ergens, maar dat kon niet. Natuurlijk was ik zoals gewoonlijk niet goed gekleed. Ik zie er namelijk iets te netjes uit voor de strand, haha. Ik had ook niet zoveel kleding mee naar mijn tante toe want we gingen met de hele familie bij mijn tante en oom logeren in Rotterdam :).




Ik had er trouwens wel ééntje weten op te graven. Alleen had ik wel per ongeluk de schelp kapot gemaakt. Na twee uurtjes gingen we weer verder naar Kinderdijk om molens te bekijken... Ik weet niet waarom we daar heen gingen, want hier in de dorp staat namelijk ook een molen. Natuurlijk zijn er Nederlandse apen die vergeten dat Nederland een multicultureel land is, dat ze maar over ons beginnen te praten in het Nederlands. Typisch. En natuurlijk konden we niet laten om dan terug te gaan schreeuwen in het Nederlands. 

Hoe was jullie weekend? Ik ben zaterdag voor het eerst echt in België geweest, al thans dat denk ik. Ik ben wel eerder in België geweest, maar dat was meer dat ik er door heen reed of ging stoppen bij een benzinepomp.